Hytta september 2014

Hytta september 2014
Hytta september 2014

fredag 29. november 2013

Enda flere inn i det gode selskap!

He-he.  Jeg får ikke nok!  Jeg er temmelig hekta. Ser dem overalt. Pønsker ut nye måter å få inn enda flere i den lille hytta vår. 14-åringen sier hun ikke klarer å sitte i sofaen og slappe av, for hun får ikke hvilt seg hvis hun ikke lukker øynene! Det er så mye å se på, sier hun!  Og det er ikke med beundring og iver i stemmen.  Nei, det er ment som en slags kritikk.  Men jeg overhører denslags.  Etter at argumentene med edderkopper og mangel på TV var oppbrukt og forkastet, må hun selvfølgelig finne på andre "gode" grunner til å ikke være med på hytta.

Det dreier seg naturligvis om


Har ikke regna antallet, men det blir et betydelig innrykk av sorten nå, ja. Heldigvis kommer de i samla flokk...!

Det ser ut til at det blir 58 overnattinger på hytta dette året - to mindre enn i fjor. En regnfull sommer er med på å trekke ned antallet.  Jeg går ut ifra at neste hyttedøgn blir i 2014.  Prøver ikke å stresse til jul (synes jeg klarer å unngå det på en tilfredsstillende måte, faktisk!), men jeg ser nå at vi må bruke de siste helgene på hus og hjem.  Kunne svært gjerne ha tenkt meg noen hyttedøgn i romjula, men av hensyn til "ungene" i familien, blir det nok bare med en dagstur, i så fall. Ønsker alle som har tenkt å feire jul på hytta ei flott julefeiring!  :))

6 kommentarer:

  1. Så fin pute Liv :-) Jeg har også putedilla ;-)
    Jeg kunne tenkt meg å feiret jul på hytta, men som du sier så har jeg også en familie å ta hensyn til :-)
    Kos deg i advents tia.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Mange takk, Brit Eva! Ønsker også deg ei fin adventstid! :)

      Slett
  2. Herlig pute og herlig ungdom :-) Jeg måtte flire litt nå ja:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mange ganger ikke noe annet enn å le av påfunn for det ene og det andre...! ;) Det blir adskillig enklere når hun kan være hjemme alene. Trur eg....!

      Slett
  3. Du får kose deg i elgefreden, du da.

    SvarSlett