Hytta september 2014

Hytta september 2014
Hytta september 2014

mandag 5. mars 2012

Påskestemning på forskudd!

Først et bilde av tennbrikettboksen som mamma har strikket denne kule "kjolen" til! Jeg har sett dette herlige mønstret før og likte det godt, og ble overrasket og glad da mamma ga meg denne i går! 13-åringen ble en smule flau....  :))


Har ingen bilder fra skiturene i helga. Kameraet er litt for stort til å få i anorakklomma, men jeg kan prøve å mane fram litt stemning via tekst!

Lørdag skinte sola fra skyfri himmel, rundt èn blå, og gnistrende skiføre. Vi henta noen materialer som lå på biltaket på parkeringsplassen, og fikk det opp ved hjelp av stropper som ble festet på hver side, som Lars og jeg hengte over skuldra.  Det var om å gjøre å gå med ei ski i sporet og ei ved siden av, ellers tråkka vi på skia til den foran. Det ble tungt nok for mine skuldre, men etter en liten pause før den bratteste bakken opp mot hytta, kom vi oss fram.

Lørdag kveld hentet vi Hanna nede ved parkeringsplassen. Hun hadde vært i bursdag, og fikk skyss av min far.    Vi hadde hodelykter med oss, men de ble ikke brukt, for måneskinnet var aldeles flott denne kvelden!

Lars fikk laget overkøye på Hannas rom, samt rammen til et kleskap. Litt gjenværende arbeid med gassrør ble også unnagjort. En fin skitur søndag, så vi fikk tid til både litt jobbing og hygge denne helga. :)

6 kommentarer:

  1. Hei Liv!
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg har prøvd å svare deg på dine spørsmål under kommentaren din inne hos meg.
    Lykke til med valg av tak!

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har :-) Jeg elsker hytte, hytteinteriør og hytteliv. Så jeg la meg til som følger på din blogg jeg :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert, og takk for skryt, Britt Eva! :) Har vært inne på din blogg jeg også, og gjør som du! :)

      Slett
  3. Så fin "kjolen" til tennbrikettboksen var! Den boksen er jo ikke akkurat fin å ha stående framme. Men med denne ble den jo forvandlet til pynt!

    SvarSlett
  4. Mange takk, Merete! :) Ja, fra å bli gjemt bort ved vedkjelen, får den nå komme og vise seg fram! :))

    SvarSlett