Hytta september 2014

Hytta september 2014
Hytta september 2014

søndag 26. februar 2012

Og jeg maler og jeg maler....

Nok ei flott hyttehelg er over, og denne gangen ble det både litt sosialt samvær og litt jobbing. Vi besøkte noen hyttenaboer for første gang.  De har også nylig kjøpt hytta, som har tilhørt familien til den ene av dem. De har ei jente på samme alder som Hanna, noe som passer veldig bra! Det ble mye snøhulemåking på jentene, og de koste seg veldig.


Vaskestolen/-kommoden er ikke lenger grønn! Jeg fikk malt to strøk med "Vanilje", og jeg må si meg meget fornøyd med den. Tenkte å bytte ut knottene, slik at de ble likedan som til servantskapet, men dette møbelet ble laget for mange år siden, og knottene var ikke bare å skru av! Det fantes ikke noe skruehode på innsiden, og de var ikke til å rikke. Derfor ble de også malt i samme farge, og sånn blir det. :)


Vaskefatet, mugga og tilbehøret ble kjøpt i høst en gang. Ser kanskje litt monotont ut, men jeg synes det ble greit. Får pynte med lys i friske farger, kanskje? Speil blir det også.


Fem dager til, så er det ny hyttehelg!  Nå har vi tre mulige hyttehelger igjen før påske, og da skal vi være så ferdige med maling og sånt arbeid,  at vi kan nyte alle fridagene i vårsola og skiløypa!  Optimist?  Javisst!  :)

6 kommentarer:

  1. Kommoden ble jo kjempefin!! Tror du skal være fornøyd med at du valgte lys farge!

    SvarSlett
  2. Ja Merete, det ble et riktig valg i mine øyne også! Hvis det blir litt kjedelig fargemessig, får jeg heller bruke litt farger på håndklær og annet stæsj. :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes ikke dette ser kjedelig ut. Du har jo kontrast til gulvet, som er brunt. Og kanskje skal det være en gardin også, som kan ha en annen farge enn hvit!

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarene, Merete! :)

    SvarSlett
  5. Så moro å se før/etter bildet ditt i headeren! Gleder meg veldig til å følge denne bloggen fremover! Flott med hyggelige hyttenaboer med barn i passende alder da!

    Nyt fridagene når gjøremålene er overstått og kos dere på hytta. Jeg er helt sikker på at dette blir en hyttedrøm!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  6. Tusen takk for trivelig kommentar, Gry! :) Vi merker at vi roer mer ned når vi er på hytta nå - vi tar oss en skitur eller klarer å slappe litt av innimellom. Vi skal nyte fridagene når vi er ferdige med det vi ha planlagt å gjøre, det er helt sikkert! :)

    SvarSlett