Hytta september 2014

Hytta september 2014
Hytta september 2014

mandag 24. september 2012

Lokalavisa på besøk!

En måned siden siste innlegg, men det har ikke vært stort å skrive om. Mange aktiviteter de siste helgene har resultert i lite hytteturer. En kjapp tur innom hytta igår, etter å ha gått til toppen av nabofjellet, Stokkvola, som "rager" 516 m.o.h. Det er anlagt en flott sti/vei opp dit, der barnevogner og rullestoler får god plass i bredden.  Gikk sammen med min kjære mor.

Lokalavisa "Frostingen", som kommer ut en gang pr. uke, tok kontakt og vil lage en reportasje om oppussinga av hytta vår!  Trivelig, det!  Som journalisten sier:  Hvis ingen stiller opp, blir det heller ingen avis.  Reportasjen kommer med 4. oktober, og tema for den utgaven er "Bygg og bo". Tror fokuset mht til vår hytte blir bl.a. gjenbruk. Dermed ble det en tur på hytta etter jobb idag også!

Det eneste nye på hytta siden sist, er nye gardiner til stua. Det ble lin denne gangen også, men det er i tillegg litt viscose i dem.  Det gjør at de faller pent, og ikke blir så vide. Dessuten satte jeg på maljer i stedet for løkkebånd, som jeg sydde på de første jeg sydde til hytta. Disse har linfarge, og jeg må si meg meget godt fornøyd med resultatet. :)


4 kommentarer:

  1. Kunne ikke lese teksten, men så at det var en flott to-siders artikkel fra hytta deres når jeg kikka på Frostingens nettsider. Hyggelig at ikke bare millionpalass får oppmerksomhet når en snakker om hytter!

    SvarSlett
  2. Artig at du har vært inne på lokalavisas nettside, Lise! :) Det ble en to-siders reportasje, og hun er god til å skrive, journalisten som var på besøk. :)

    SvarSlett
  3. Så artig da!
    Prøvde å finne artikkelen på hjemmesiden til Frostingen, men fant den ikke. Kanskje du har en link? Har vært artig å se:)

    SvarSlett
  4. Merete, det går visst ikke an å legge ut link. Lokalavisa vil ha betaling for å vise sidene i pdf-format.... Dessverre. Men koselig at du også prøvde å finne reportasjen! :)

    SvarSlett