Hytta september 2014

Hytta september 2014
Hytta september 2014

søndag 29. januar 2012

Gjøkur på ønskelista!

Ja, noe slikt som dette, som ligger ute på Finn.no. Med kongler som trekker urverket opp.  Fredag skal jeg til Trondheim, og da skal jeg gå i de bruktbutikkene jeg finner, og se om de har et til meg!  Både gjøk og urverk må være i god form, sjøl om jeg deler hus og hytte med en handyman!  Joda, vi blir sikkert dritt lei den gjøken etter en kort stund, men det går vel an å stenge den inne hvis/når vi blir lei??                           
Det ble fjelltur både fredag og lørdag. Sofabordet ble med opp i går, og spisebordet fikk sine lakkstrøk. Kjøpmannsdisken ble malt, og vitrineskapet fikk siste finish'en, der jeg skrapa vekk maling som hadde kommet på glassene.  Jeg tok noen bilder, men det var etter at det begynte å bli ganske så mørkt, og bildene ble ikke så bra.  Skal ta nye bilder neste gang vi skal til fjells.

Tror jeg er ferdig med å male møbler for en stund nå!  :)



2 kommentarer:

  1. Så gøy å høre hvordan det går framover hos dere! Vi var på IKEA og kjøpte 4 hyller og 3 tre plastbokser til hytta i går, blir liksom ikke samme svungen over det som å male møbler og møblere... Men det kommer etter hvert! Gleder meg til å se bildene! - Godt du bor med en handy-man og ikke en gjøk, da ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. IKEA har mye bra til hytter, Lise! I Trondheim har de innredet ei hytte på 55 m2 - kjempefine og smarte løsninger der, sjøl om jeg synes kjøkkenet var i meste laget. Er litt redd for at stua/kjøkkenet vårt kan virke litt overmøblert. Det kan i alle fall se sånn ut på bildene. Vel-vel. Ja, jeg bor definitivt ilag med en handyman, og ingen gjøk! He-he! :)))

      Slett